عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی گوشی Apple iPhone 5s

مقدمه:


در دو سال گذشته سهم Apple از بازار گوشی های هوشمند کاهش یافته است زیرا گوشی های اندرویدی با تنوعی که دارند توانسته اند میدان رقابت را از iPhone بربایند. در واقع گوشی های اندرویدی نه تنها توانسته اند از لحاظ زیبایی از iPhone پیشی گرفته اند بلکه از نظر کارایی نیز بر آنها فایق آمده اند. اگر راستش را بخواهید iPhone 4 آخرین گوشی ای بود که توانست خود را به عنوان یک گوشی قدرتمند مجهز به صفحه نمایش Retina اثبات کند، گوشی ای که فراتر از زمان خود بود. علی رغم کاهش فاصله ی بین Apple و رقبای اندرویدی اش، Apple توانست با ارائه ی iPhone 5 دوباره نبض بازار را به دست بگیرد. این گوشی در مدت زمان کمی به محبوب ترین گوشی 2013 تبدیل شد.

با نگاهی به تاریخچه ی فعالیت های Apple به سادگی می توان فهید که این شرکت به دنبال حفظ طراحی و سبک گوشی قبلی و افزودن بعضی حالات و ویژگی های جدید به آنها است. در همین راستاست که iPhone 5s را به اسکنر اثر انگشت ، پردازنده ی 64 بیتی Apple A7 و دوربین جدید iSight با پیکسل های بزرگتر مجهز کرده اند. این گوشی علاوه بر بهره مندی از سخت افزارهای جدید و به روز از نرم افزار بسیار جدید iOS 7 نیز برخوردار است. نرم افزاری که مدت ها بود دوستداران Apple در انتظار آن بودند.

 

 

iPhone 5s با ویژگی هایی که دارد قرار است برای یک سال پرچم دار Apple باشد. با این وجود حتماً بسیار کنجاوید که بدانید ویژگی های این گوشی چیست. آیا این گوشی می تواند از پس رقابت با گوشی های اندرویدی مجهز به ویژگی های بسیار بر بیاید؟ آیا این گوشی می تواند در صدر گوشی های بازار قرار بگیرد؟ آیا این گوشی می تواند کلاس و جایگاه خود را برای یک سال آینده حفظ کند؟ با خواندن ادامه ی این مطلب حتماً به این موضوع پی می برید. برای مشاهده ادامه این نقد و بررسی به لینک زیر مراجعه فرمایید:


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد