عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

شایعات درباره ی مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S5

همانطور که می دانید Samsung Galaxy S4 در بهار 2013 به بازار آمد و حالا سوال این است که سامسونگ قرار است در پرچم دار بعدی اش چه برگ های جدیدی را رو کند. از آنجا که پرچم دار جدید هنوز به بازار نیامده S4 همراه با iPhone 5s هم چنان در بازار یکه تازی می کنند. اگر بعضی از شایعات درست باشد Galaxy S5 علاوه بر عملکرد بهتر قرار است از طراحی زیبا و با دوام یعنی همان چیزی که طرفداران سامسونگ منتظرش بودند برخوردار باشد. بیایید نگاهی به ویژگی های احتمالی این گوشی جدید بیاندازیم.

[تصویر:  Samsung_Galaxy.jpg]

پردازنده ی 64 بیتی:
iPhone 5s اولین گوشی دنیا بود که با پردازنده ی 64 بیتی به بازار آمد با این که مسلماً آخرین گوشی بازار نیست که با این پردازنده کار می کند. این روزها یکی از مدیران ارشد سامسونگ ادعا کرده که قرار است در گوشی پرچم دار جدیدشان از این پردازنده استفاده شود.

سامسونگ هم چنین گفته است که به زودی به استفاده از هسته های ARM روی می آورد و آنها را به تدریج به سبک خود پیشرفت می دهد. چنین اظهار نظر هایی مسلماً به معنای استفاده ی حتمی و 100 درصدی از پردازنده ی 64 بیتی در گوشی جدید شرکت نیست. در واقع سامسونگ اگر می خواهد با 5s رقابت کند باید چنین کاری بکند.

برای مشاهده سایر قابلیت های این گوشی لینک زیر را دنبال کنید :

شایعات درباره ی مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S5

نقد و بررسی Asus G75VX لپتاپی مناسب برای گیمر ها


لپ تاپ 17 اینچی جدیدی است که سخت افزارهای قدرتمندی دارد. این لپ تاپ از طراحی جدید کپلر GeForce GTX 670MX برخوردار است و علاوه بر توان بیشتر دوام شارژ بیشتری هم دارد.

[تصویر:  4.jpg]

نگاهی بر جدول لپ تاپ ها نشان می دهد که این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که صرفاً برای بازی کردن ساخته شده اند.
G75VW نه تنها صفحه نمایش با کیفیتی دارد بلکه حین کار صدای کمی تولید می کند. به این دو ویژگی باید صفحه کلید با نور پس زمینه و تاچ پد بزرگ را هم اضافه کرد. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به دمای پایین و کارایی و استحکام فراوان اشاره کرد.
جای تعجب ندارد که چرا Asus روی سخت افزار های این لپ تاپ بیشتر از ظاهر آن تکیه می کند. Asus در این لپ تاپ به جای پردازنده ی 2.3 تا 3.3 گیگاهرتزی Core i7-3610QM از پردازنده ی قوی تر 2.4 تا 3.4 گیگاهرتزی Core i7-3630QM استفاده کرده است. کارت گرافیک از این هم جالب تر است با اینکه گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760MX موجود در G75VW از نسل قدیمی Nvidia نشأت گرفته است اما بر اساس طراحی بهینه تر Kepler ساخته شده است. ابعاد کوچکتر در میزان دمای متساعد شده از لپ تاپ و مصرف انرژی آن تاثیر می گذارد.

ادامه بررسی تخصصی این محصول را در لینک زیر دنبال کنید :

Asus G75VX

سه بازی برتر برای iPhone 5s

این بازی ها قابل اجرا در مدل های قبلی آیفون و همچنین آیپد نیز می باشند

Infinity Blade III
"Infinity Blade III" نمونه ی جدید و به روز شده ی سه گانه ی این بازی است که برای اجرا روی iPhone 5s بهینه شده است. در واقع با هر بار عرضه ی یک گوشی جدید از Apple یک نمونه ی جدید از این بازی هم ارائه می شد زیرا در هر گوشی جدید توان پردازشی تا جایی بالا می رفت که می شد بازی را با دقت و جزییات بیشتر روی آن اجرا کرد. از ویژگی های تصویری این بازی جدید می توان به کیفیت بالای سایه ها و عدم وجود انحراف اشاره کرد. کیفیت بازی روی iPhone 5s قابل رقابت با کنسول های بازی امروزی است. در مقایسه ی این نمونه از بازی و آنچه روی iPhone 5 دیدیم متوجه شدیم که نمونه ی جدید جزییات را بیشتر و جلوه های تصویری را بهتر نمایش می دهد.



[تصویر:  1.jpg]

برای مشاهده ادامه بازی ها و تصاویر به لینک زیر مراجعه نمایید :
http://asrdigital.ir/15653.html

Apple روی یک iPhone جدید با شیشه ی خمیده و بزرگ کار می کند که به فشار حساس است

طبق گزارش های Bloomberg Apple در حال کار روی دو گوشی با صفحه نمایش های 4.7 و 5.5 اینچ است. چنین خبری چندان هیجان انگیز نیست زیرا مدت ها است که شایعه شده Apple در حال کار روی گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ است. با این حال در این گزارش جدید گفته شده که شیشه ی این گوشی انعطاف پذیر است و طراحی آن چیزی متفاوت از طراحی های فعلی Apple است.

[تصویر:  iPhone_6.jpg]


این شرکت ادعا کرده که در پی ساخت صفحه نمایش های لمسی است که بتوانند سطوح مختلفی از فشار را تشخیص دهند با این حال ممکن است در این دو محصول جدید از چنین صفحه نمایشی استفاده نشده باشد. Bloomberg براین باور است که در فصل سوم سال این دو محصول جدید به بازار می آیند.

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

چگونه Google launcher جدید و برنامه های اندروید 4.4 کیت کت را نصب کنید

(صفحه کلید، Hangout، دوربین و کاغذدیواری ها)

Launcher اندروید 4.4 کیت کت ویژگی های به روزی دارد که در نمونه ی قبلی وجود نداشتند. برای مثال در این Launcher آیکون های زیباتر، برنامه های پیش فرض بیشتر و کارایی تازه تری نسبت به مدل های قبلی دیده می شود. یکی از قابلیت های تازه ی این Launcher پشتیبانی از ژست های لمسی به منظور رفتن به برنامه هایی چون Google Now است.

چگونه Google launcher جدید و برنامه های اندروید 4.4 کیت کت را نصب کنید


علاوه بر اینها امکان اجرای کاغذ دیواری ها در ابعاد کامل وجود دارد. اگر با Nexus 5 کار کنید می توانید مستقیماً ازhomescreen تنها با گفتن " به Google برو" به Voice Search دسترسی پیدا کنید. شایان ذکر است که می توانید سه APK را روی وسیله ی خود دانلود و نصب کنید.

اگر Google Search شما را مجبور کرد که آن را ببندید می توانید زبان جستجوی آن را تغییر دهید و یک بار آن را بسته و دوباره باز کنید. سپس مجدداً باید زبان جستجو را به همانی که اول بود برگردانید. طبق گزارش کاربران این فرآیند در Note 3 ساده تر از بقیه ی وسایل بوده است. برای دانلود Google Now جدید که 25 درصد دقت بیشتری دارد، صفحه کلید جدید مجهز به Emoji، برنامه ی جدید دوربین ، مجموعه ی به روز شده ی کاغد دیواری ها و برنامه ی Hangouts که پیام های عادی یا MMS شما را سازمان دهی می کند می توانید به لینک های زیر رجوع کنید:

چگونه Google launcher جدید و برنامه های اندروید 4.4 کیت کت را نصب کنید