عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

شرکت UMI اولین اسمارت فون هشت هسته ای دنیا را معرفی کرد

شرکت UMI اسمارت فون UMI X2S را به بازار معرفی کرده است. چیزی که این گوشی هوشمند را متفاوت و متمایز کرده است پردازنده ی هشت هسته ای MT6592 آن است. این پردازنده  که توسط MediaTek معرفی شده می تواند در آن واحد از تمامی هشت هسته اش استفاده کند. این پردازنده را می توان با پردازنده ی 5 هسته ای Samsung Exynos مقایسه کرد. با این حال طراحی LITTLE باعث می شود که در یک زمان تنها یک سری از هسته ها بتوانند کار کنند.

 

 

 

از UMI X2S در نمایشگاه هنگ گنگ رونمایی شد این پردازنده مدل بعدی UMI X2 به حساب می آید. این تولید کننده معمولا از سیلیکون MediaTek استفاده می کند که ارزان تر از محصولات دیگر شرکت ها مانند Qualcomm است. UMI X2S صفحه نمایش 5 اینچی دارد که ابعاد تصویر روی آن به 1080 در 1920پیکسل می رسد . پردازنده ی هشت هسته ای MT6592 این گوشی 1.5 گیگاهرتزی است و با دو گیگابایت RAM پشتیبانی می شود. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است. دوربین پشتی این گوشی 13 مگاپیکسلی است که سونی آن را ساخته و از NFC پشتیبانی می کند.
با این حال درباره ی تاریخ به بازار آمدن این محصول اطلاعی در دست نیست.

 

 



منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال

عکس های گوشی LG G Flex منتشر شد

LG تصاویری از گوشی جدید خود منتشر کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت انعطاف دارد. قرار است در ماه آینده گزارشی رسمی از این محصول آماده شود.

 

 

گفته می شود LG G Flex بدنه ای منعطف دارد که با طراحی Samsung Galaxy Round متفاوت است. این گوشی را می توان از بالا و پایین خم کرد در حالیکه Samsung Galaxy Round را می توان از چپ به راست خم کرد. با این حال درباره ی مشخصات سخت افزاری این گوشی ها اطلاعاتی در دست نیست به جز اینکه صفحه نمایش آنها 6 اینچی است. 

 

هفته ی گذشته بود که LG از باتری خمیده ای رو نمایی کرد که سازگاری زیادی با طراحی خمیده ی این گوشی دارد. امیدواریم در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری درباره ی این گوشی به دست بیاوریم.


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

Lenovo تایید کرد که در حال کار روی لپ تاپ اندرویدی 10 اینچی با نام IdeaPad A10 است

 

بعد از اینکه طرز کار با لپ تاپ مرموز جدید اندرویدی Lenovo در اینترنت منتشر شد ، Lenovo تایید کرد که در حال کار روی لپ تاپ اندرویدی 10 اینچی با نام IdeaPad A10 است.

 

 

ممکن است فکر کنید که پیش از این هم روی این پروژه در لپ تاپ ترکیبی Asus Transformer کار شده است اما این بار قرار است یک لپ تاپ اندرویدی تولید شود نه یک تبلت که می توان به آن صفحه کلید متصل کرد. البته مرز بین لپ تاپ و تبلت های ترکیبی باریک است با این حال IdeaPad A10 بیشتر به لپ تاپ ها نزدیک است تا تبلت ها. 

 

 

طبق آنچه تا به حال درز کرده است IdeaPad A10 قرار است صفحه نمایش 10.1 اینچی HD و صفحه کلید اندروید ی taylor  داشته باشد. روی صفحه نمایش این لپ تاپ دکمه های جداگانه ی home ، back و apps  به چشم می خورند که معمولا روی تبلت های اندرویدی وجود دارند.

 

 

اکنون Lenovo به طور آشکاری به دنبال رونمایی از این محصول است اما درباره ی زمان رونمایی و قیمت محصول در بازار های جهانی هنوز اطلاعی در دست نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

Apple iPhone 6 صفحه نمایشی به اندازه ی فبلت خواهد داشت

Apple اندازه ی iPhone جدیدش را از 3.5 اینچ به 4 اینچ در سال 2012 رساند و حالا قرار است در سال 2014 شاهد یک جهش بزرگتر در این راستا باشیم. در واقع Apple قرار است در سال آینده اندازه ی گوشی هایش را از 4.7 اینچ به 5.7 اینچ برساند.

 

بر اساس اطلاعات طبقه بندی شده ای که از آسیا به دست آمده قرار است iPhone 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی به بازار بیاید که ابعاد تصویر روی آن به 1280 در 720 می رسد. البته احتمال دیگر این است که گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی به بازار بیاید و ابعاد تصویر روی آن به 1920 در 1080 پیکسل برسد. صفحه نمایش 4.7 اینچی در واقع نمونه ی ارتقاء یافته ی صفحه نمایش iPhone 5s است که ابعاد تصویر روی آن به 1136 در 640 می رسید. با این حال کیفیت تصویر روی چنین صفحه نمایشی از نظر تئوری به پای صفحه نمایش های Galaxy S4 و HTC One نمی رسد.

 

 


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال

نقد و بررسی گوشی Apple iPhone 5s

مقدمه:


در دو سال گذشته سهم Apple از بازار گوشی های هوشمند کاهش یافته است زیرا گوشی های اندرویدی با تنوعی که دارند توانسته اند میدان رقابت را از iPhone بربایند. در واقع گوشی های اندرویدی نه تنها توانسته اند از لحاظ زیبایی از iPhone پیشی گرفته اند بلکه از نظر کارایی نیز بر آنها فایق آمده اند. اگر راستش را بخواهید iPhone 4 آخرین گوشی ای بود که توانست خود را به عنوان یک گوشی قدرتمند مجهز به صفحه نمایش Retina اثبات کند، گوشی ای که فراتر از زمان خود بود. علی رغم کاهش فاصله ی بین Apple و رقبای اندرویدی اش، Apple توانست با ارائه ی iPhone 5 دوباره نبض بازار را به دست بگیرد. این گوشی در مدت زمان کمی به محبوب ترین گوشی 2013 تبدیل شد.

با نگاهی به تاریخچه ی فعالیت های Apple به سادگی می توان فهید که این شرکت به دنبال حفظ طراحی و سبک گوشی قبلی و افزودن بعضی حالات و ویژگی های جدید به آنها است. در همین راستاست که iPhone 5s را به اسکنر اثر انگشت ، پردازنده ی 64 بیتی Apple A7 و دوربین جدید iSight با پیکسل های بزرگتر مجهز کرده اند. این گوشی علاوه بر بهره مندی از سخت افزارهای جدید و به روز از نرم افزار بسیار جدید iOS 7 نیز برخوردار است. نرم افزاری که مدت ها بود دوستداران Apple در انتظار آن بودند.

 

 

iPhone 5s با ویژگی هایی که دارد قرار است برای یک سال پرچم دار Apple باشد. با این وجود حتماً بسیار کنجاوید که بدانید ویژگی های این گوشی چیست. آیا این گوشی می تواند از پس رقابت با گوشی های اندرویدی مجهز به ویژگی های بسیار بر بیاید؟ آیا این گوشی می تواند در صدر گوشی های بازار قرار بگیرد؟ آیا این گوشی می تواند کلاس و جایگاه خود را برای یک سال آینده حفظ کند؟ با خواندن ادامه ی این مطلب حتماً به این موضوع پی می برید. برای مشاهده ادامه این نقد و بررسی به لینک زیر مراجعه فرمایید:


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال