عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی تخصصی Nokia Lumia 928

 مقدمه

وقتی صحبت از گوشی های Windows Phone نوکیا به میان می آید مسلم است که طرفداران شبکه ی AT&T بیشتر از دیگر شبکه ها هستند. پاییز سال گذشته اولین گوشی Windows Phone نوکیا با نام Nokia Lumia 822 به بازار عرضه شد.

این گوشی رده متوسط نتوانست عطش دوستداران گوشی های هوشمند جدید را سیراب و برطرف کند زیرا مشخصات چندان رده بالایی نداشت. این گوشی در بررسی عملکردی ضعیف تر نسبت به Nokia Lumia 920 از خود نشان داد.

Verizon Wireless از نوع 920 بود که نام نوکیا را تا بالاترین پله ی نردبان گوشی های Windows Phone بالا برد. Nokia Lumia 928 که به تازگی از آن رونمایی شدن می تواند شکل دیگری از نمونه ی AT&T باشد و برای مدتی نظر خریداران را به خود جلب کند. اولین چیزی که توجهات را به این گوشی جلب می کند قیمت و شرایط پرداخت هزینه ی آن است. این شرایط پرداخت خریداران را وسوسه می کند. این گوشی از ویژگی خاص نوکیا مانند صفحه نمایش +PureMotion HD و دوربین PureView و بسیاری دیگر برخوردار است البته آنچه اهمیت دارد عملکرد گوشی در دنیای واقعی است.

 طراحی:

جای تعجب ندارد که طراحی Lumia 928 شبیه به طراحی DNA است. Lumia 928 ظاهر زیبا و جذابی دارد. با این وجود پیشرفت هایی نسبت به Lumia 920 در آن صورت گرفته ؛ برای مثال این گوشی نسبت به Lumia 920 سبک تر و باریک تر است. اگر از کناره ها به Lumia 928 بنگرید متوجه باریک بودن قاب خواهید شد زیرا بدنه ی این گوشی نیز مانند بسیاری از گوشی هایی که اخیراً می بینیم پهن شده است.ادامه نقد و بررسی در سایت منبع


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد