عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نکات مربوط به دوربین Galaxy S4

در رابط کاربری دوربین این گوشی 12 حالت عکاسی به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است؛ می توانید این حالات را بسته به موقعیت عکاسی انخاب کنید و بهترین عکس ممکن را به ثبت برسانید.

 

استفاده از حالات مختلف عکسبرداری برای گرفتن تصاویر عالی

وقتی می خواهید یک عکس پرتره ی close-up بگیرید بهتر است گزینه ی Beauty Face را فعال کنید زیرا می تواند به صورت خودکار نواقص عکس را برطرف کند و بهترین نتیجه را در اختیار شما بگذارد. اگر می خواهید عکس گروهی بگیرید گزینه Best Face را فعال کنید زیرا در این صورت دوربین از بین بیش از 5 عکس پی در پی بهترین صورت ها را انتخاب می کند و سپس عکس ها را طوری با هم ادغام می کند تا بهترین نتیجه به دست بیاید. شما هم چنین می توانید به حالت های موجود روی صفحه نمایش مراجعه کنید تا بتوانید مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

خودتان هم در عکس ها باشید.

به این ترتیب دیگر لازم نیست از دیگران بخواهید تا از شما عکس بگیرند زیرا Galaxy S4 علاوه بر دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی از دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی هم برخوردار است.اگر حالت دو دوربینه فعال باشد هر دو دوربین به صورت همزمان کار می کنند تا عکاس هم بتواند در صحنه ها حضور داشته باشد. اگر حالت broadcast را حین فیلم برداری فعال کنید می توانید تمام واکنش های خود را هم حین ضبط ویدئو به ثبت برسانید.

با حالت Drama هیچ لحظه ای را از دست نمی دهید.

تصور کنید که می خواهید از فرزندتان که در مسابقه ی فوتبال در حال گل زدن است عکاسی کنید ، در این صورت اگر نهایت دقت را به خرج دهید می توانید فقط یک عکس از آن صحنه بگیرید. ولی در صورت فعال بودن گزینه ی Drama Shot می توانید بیش از 100 عکس را ثبت کنید تا کوچکترین جزییات ثبت شوند. بعد می توانید بهترین ترتیب را برای متحرک کردن آنها انتخاب کنید. به این ترتیب کودک شما می تواند تمامی جزییات کارهایش را ببیند. استفاده از این حالت عکاسی خاطرات شما را به صورت زنده به ثبت می رساند.

خاطرات خود را در Story Album حفظ کنید.

با استفاده از Story Album می توانید از بهترین عکس های خود آلبوم تهیه کنید. این ویژگی به شما امکان می دهدا تا آلبومی شخصی و جامع از یک دوره ی زمانی یا یک اتفاق خاص درست کنید. برای مثال می توانید عکس های سفر ماجراجویانه ی تابستان گذشته را به صورت آلبوم در آورید. وقتی آلبوم خود را درست کردید می توانید آن را با Blurb ادغام شده sync کنید. به این ترتیب می توانید عکس های خود را چاپ کنید و به دوستان و خانواده ی تان بدهید.

صحنه را در بهترین زمان ممکن ثبت کنید.

به جای اینکه اول عکس بگیرید و بعد فکر کنید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید از Live Filters به منظور پیش نمایش عکس استفاده کنید. با این قابلیت دینامیک و پویا می توانید مطمئن باشید که عکس در بهترین شرایط نوری ضبط می شود. در نتیجه دیگر مجبور نیستید طبق حدس و گمان پیش بروید. این ویژگی از این رو حائز اهمیت است که بعضی لحظه ها را نمی توان باز تولید کرد.

صحنه را پاک کنید.

وقتی سوژه ی شما در بین جمعیت قرار گرفته یا افراد زیادی ممکن است از جلوی دوربین شما رد شوند بهتر است از حالت Eraser Shot استفاده کنید. زیرا در صورت فعال بودن این ویژگی افرادی که ناخواسته وارد فرم می شوند به صورت خودکار حذف خواهند شد.

عکس های متحرک و انیمیشنی بگیرید.

با استفاده از ویژگی Animated Photo می توانید عکس هایی متحرک با فرمت GIF بگیرید. اگر این ویژگی فعال باشد دوربین با سرعت بالا عکس های پی در پی می گیرد سپس آنها را به صورت دنبال هم نمایش می دهد. درست مانند اینکه یک فیلم در حال نمایش است.

Photo Collage از لحظات محبوب شما snapshot می گیرد.

Collage یکی از راه های نمایش بهترین عکس های شما است. از ویژگی Photo Collage برای انتخاب عکس های دلخواهتان استفاده کنید. این برنامه از عکس ها snapshot بامزه ای درست می کند که می توانید به دیگران نشان دهید. تنها لازم است به سادگی عکس های مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید سپس Photo Collage را از منو فعال کنید تا از عکس هایتان snapshot بگیرد.

حین فیلم برداری عکاسی کنید.

حین اجرای ویدئو یا فیلم دلخواهتان می توانید از این ویژگی برای ثبت عکس استفاده کنید. اگر این ویژگی فعال باشد تنها با لمس صفحه نمایش می توانید از صحنه ی مورد نظرتان عکس بگیرید.

بهترین عکس های خود را به سادگی به اشتراک بگذارید.

با استفاده از ویژگی Share Shot به راحتی می توانید عکس بهترین لحظات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر این ویژگی فعال باشد عکس شما به محض ثبت شدن به گالری عکس گوشی ها یا تبلت های متصل به S4 نیز می رود و نمایش داده می شود. Share Shot از Wi-Fi™ Direct استفاده می کند اما شما می توانید از Bluetooth®، Email، Gmail™و Messaging هم برای به اشتراک گذاشتن عکس ها استفاده کنید.

دوربین را با صدای خود کنترل کنید.

دیگر نگران فشار دکمه ی دوربین وقتی هر دو دستتان پر است نباشید. دوربین این گوشی قابلیت اجرای دستورات صوتی را دارد. شما به راحتی می توانید به گوشی دستور بدهید که عکس را ثبت کند. وقتی که حدس می زنید صحنه های خوبی برای عکاسی بوجود می آید ویژگی voice commands را فعال کنید به این ترتیب هر گاه به دوربین دستور بدهید به صورت خودکار صحنه ی مورد نظر شما را ضبط می کند.


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد