عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی جدیدترین پرچمدار سامسونگ S5

مقدمه :

گوشی Samsung Galaxy S5 آخرین گوشی عرضه شده توسط این شرکت کره ای است که به بازار بسیار شلوغ گوشی های رده بالا عرضه شده است، اما این بار در ساخت این گوشی بیشتر بر پیشنهادات کاربران تمرکز شده است.

گوشی Galaxy S4 یک گوشی پرچم دار قدرتمندی بود.

گوشی Galaxy S5 ویژگی های اصلی Galaxy S را برگرفته و بسیاری از آن ویژگی ها را بهبود داده است. با این حال اگر به دنبال دوربین بهتر، صفحه نمایش روشن تر، پردازنده سریع تر و طراحی مستحکم تر می گردید، در این صورت گوشی Galaxy S5 گزینه خوبی برای شما می تواند باشد.

قصد شرکت Samsung از عرضه این گوشی ارائه دوربین بهتر، سرعت عملکرد بهتر در وب گردی، برنامه های تناسب اندام شخصی، محافظت و ظاهر زیبا و جدید بوده است.

 

طراحی :

قبل از اینکه در مورد فن آوری مورد استفاده در این گوشی صحبت کنیم، باید به این سوال پاسخ داد: آیا گوشی جذاب و چشم نواز است؟

هم بله و هم خیر! شما نمی توانید این گوشی را زشت بنامید، چرا که Samsung در زمینه طراحی گوشی تبحر دارد. اما از طرفی دیگر طراحی گوشی مثل همیشه است.

قاب فلزی دور گوشی شبیه قاب فلزی Note 3 است، این شباهت به قدری بود که من به دنبال یک قلم نوری برای کار کردن با گوشی می گشتم. اما بدنه پشتی تغییر زیادی پیدا کرده است و باعث شده گوشی دوست داشتنی تر به نظر برسد.


ادامه ی نقد و بررسی را در لینک دنبال کنید:


http://asrdigital.ir/?part=product&inc=product&id=8999

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد