عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

شایعات درباره ی مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S5

همانطور که می دانید Samsung Galaxy S4 در بهار 2013 به بازار آمد و حالا سوال این است که سامسونگ قرار است در پرچم دار بعدی اش چه برگ های جدیدی را رو کند. از آنجا که پرچم دار جدید هنوز به بازار نیامده S4 همراه با iPhone 5s هم چنان در بازار یکه تازی می کنند. اگر بعضی از شایعات درست باشد Galaxy S5 علاوه بر عملکرد بهتر قرار است از طراحی زیبا و با دوام یعنی همان چیزی که طرفداران سامسونگ منتظرش بودند برخوردار باشد. بیایید نگاهی به ویژگی های احتمالی این گوشی جدید بیاندازیم.

[تصویر:  Samsung_Galaxy.jpg]

پردازنده ی 64 بیتی:
iPhone 5s اولین گوشی دنیا بود که با پردازنده ی 64 بیتی به بازار آمد با این که مسلماً آخرین گوشی بازار نیست که با این پردازنده کار می کند. این روزها یکی از مدیران ارشد سامسونگ ادعا کرده که قرار است در گوشی پرچم دار جدیدشان از این پردازنده استفاده شود.

سامسونگ هم چنین گفته است که به زودی به استفاده از هسته های ARM روی می آورد و آنها را به تدریج به سبک خود پیشرفت می دهد. چنین اظهار نظر هایی مسلماً به معنای استفاده ی حتمی و 100 درصدی از پردازنده ی 64 بیتی در گوشی جدید شرکت نیست. در واقع سامسونگ اگر می خواهد با 5s رقابت کند باید چنین کاری بکند.

برای مشاهده سایر قابلیت های این گوشی لینک زیر را دنبال کنید :

شایعات درباره ی مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy S5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد