عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

چه چیزی یک لپ تاپ خوب را از یک لپ تاپ عالی متمایز می کند؟

مسلماً ترکیب بی نظیری از طراحی، راحتی کار با وسیله و عملکرد خوب در مقایسه با هزینه ای که قرار است برای آن پرداخت شود. در یک کلام لپ تاپ باید نیازهای کاربر خود را به خوبی برآورده کند. برای مثال اوالترابوک ها باید سبک و قابل حمل باشند در حالیکه لپ تاپ های تجاری باید دوام و امنیت بیشتری داشته باشند. با این حال اگر لپ تاپ های مقرون به صرفه را در نظر بگیرید باید عملکرد آنها را در قیاس با پولی که قرار است برای آنها پرداخت شود محاسبه کنید. ما برای تهیه ی این لیست لپ تاپ ها را بسیاری را مورد بررسی قرار دادیم و با اجرای آزمون های مختلف آنها را مورد آزمایش قرار دادیم. این آزمایش ها از ارزیابی روشنایی صفحه نمایش گرفته تا اندازه گیری گرما و دوام شارژ باتری را شامل می شدند. متخصصان ما بعد از بررسی های بسیار موفق شدند لیست زیر را تهیه کنند. این لیست شامل بهترین لپ تاپ ها در هر رده می شود.

Apple دنیای اولترابوک ها را با ارائه ی لپ تاپ هایی سریع و با دوام متحول کرده است. MacBook Air ها با برخورداری از پردازنده های نسل چهارم Intel Core i5 می توانند برای 9 ساعت شارژ خود را نگه دارند.

[تصویر:  1.jpg]

Basic Configuration: $1,199

این لپ تاپ با برخورداری از وزن سبک و طراحی مقاوم صفحه نمایش با کیفیتی دارد و باتری اش به خوبی شارژ خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. ThinkPad X1 Carbon که محصولی از Lenovo استانداردهایی جدیدی را برای یک اولترابوک ارائه کرده است. البته منظور ما این نیست که این لپ تاپ بی کم و کاست است زیرا درگاه Ethernet و VGA در آن دیده نمی شود. مسلماً علت حذف این درگاه ها را می توان باریک کردن بدنه ی لپ تاپ دانست. به نظر ما باریک شدن بدنه ارزش این کار را داشته است. اگر به دنبال لپ تاپ اولترابوک تجاری هستید بهتر است به ThinkPad X1 کاملاً جدی فکر کنید زیرا ارزشش را دارد.

[تصویر:  2.jpg]

Basic Configuration: $1,249

برای مشاهده سایر لپ تاپ ها به لینک زیر سر بزنید :
http://asrdigital.ir/15536.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد