عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی پرچمدار جدید کمپانی سونی ، Xperia Z1

سونی از پرچم دار خود Xperia Z در اوایل امسال رونمایی کرد در حالی که این محصول حرف زیادی برای گفتن در بازار داشت ولی در طراحی اش دقت کافی به عمل نیامده بود زیرا گوشه های تیزی داشت. طراحی جلو و پشت این گوشی جذاب بود ولی کناره های آن چنگی به دل نمی زد. صفحه نمایش گوشی با کیفیت و بزرگ بود با این حال از لحاظ گاما و زاویه دید ضعیف بود. با اینکه حسگر دوربین گوشی از نوع Exmor RS و کیفیت آن 13 مگاپیکسلی بود کیفیت تصاویر آن را می شد متوسط ارزیابی کرد.


سونی با دیدن ضعف های این گوشی بر آن شد تا نواقصش را بر طرف و آنها را ارتقا دهد. در واقع سونی حتی تا پایان امسال هم صبر نکرد و مدل جدید این سونی را طراحی و به بازار داد. این گوشی جدید Xperia Z1 نام دارد. این گوشی را می توان نمونه ی بسیار ارتقا یافته و پیشرفته ی مدل قبلی به حساب آورد. حسی که این گوشی در کاربر ایجاد می کند بسیار شبیه به Xperia Z است با این حال پیشرفت های این مدل جدید به سادگی قابل تشخیص است. در واقع سونی در طراحی این گوشی به اندازه ی کافی برای متمایز کردن این مدل با مدل قبلی اش تلاش کرده است. سونی با اضافه کردن این ویژگی ها تلاش فراوانی کرده تا یک محصول پرچم دار بی عیب و نقص ارائه دهد.
طراحی:

Sony Xperia Z1 به جز نوار فلزی که اطراف قابش را احاطه کرده است از نظر طراحی شباهت فراوانی به مدل قبلی خود دارد. طراحی این گوشی بسیار کامل تر از مدل قبلی است و احساسی که در کاربر ایجاد می کند شبیه به احساس کار با یک ماشین بسیار پیچیده است. پنل جلویی و پشتی گوشی را هم چنان از شیشه ی صاف و براق ساخته اند که یادآور گوشی های iPhone 4 و iPhone 4s است.

Xperia Z1 یک گوشی زیبا است که ما سونی را برای طراحی اش تحسین می کنیم. این گوشی از نظر طراحی فراتر از گوشی های سامسونگ است و می تواند شانه به شانه با دیگر گوشی های رده بالا رقابت کند. ادامه این نقد و بررسی را در سایت منبع مشاهده نمایید

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد