عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

iPad Mini 2 با Touch ID و در رنگ های iPhone 5s عرضه شود

حالا که همه چیز را درباره ی iPhone 5s می دانیم کنجکاویم درباره یiPad  جدید این شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. طبق جدیدترین عکس های منتشر شده iPad Mini از اسکنر Touch IDو رنگ های جدید برخوردار است.

 

 

طبق آنچه DoNews از عکس های iPad انتشار داده قرار است این تبلت در رنگ طلایی iPhone 5s هم به بازار بیاید. از دو عکسی که از این وسیله منتشر شده چیز دیگری نمی توان فهمید. با این حال مشخص است که نسل دوم iPad همان درگاه اتصال Lightning استفاده می کند که سال گذشته Apple به بازار معرفی کرد. در همین زمان Sonny Dickson تصویر جدیدی منتشر کرد که ادعا می کرد iPad Mini 2 است؛ در این تصویر این تبلت در رنگ های iPhone 5s ارائه شده است.

 

 

عکس هایی که در وب سایت Dickson دیده می شود قسمت های درونی iPad Mini را نمایش می دهند در حالیکه در عکس های DoNews قسمت های خارجی قاب طلایی پشتی و حسگر Touch ID دیده می شود.

هنوز درباره ی صحت و سقم عکس های منتشر شده نمی توان اظهار نظر کرد. بعضی شایعات حاکی از این هستند که iPad Mini 2 قرار است با صفحه نمایش لمسی Retina و پردازنده ی 64 بیتی iPhone 5 کار خواهد کرد. البته هنوز Apple صحت این گفته را تایید نکرده است. گفته می شود Apple در ماه اکتبر قرار است از iPad Mini 2 و iPad 5 رونمایی کند.

 

 

طبق IDC ، Apple هم چنان بیش از دیگر تولیدکنندگان تبلت می فروشد با این حال سهم تبلت های اندرویدی از بازار رو به افزایش است. در سال 2013 سهم Apple از بازار از 60.3 درصد در سال گذشته به به 32.4 درصد رسید. ما کنجکاویم بدانیم که چگونه iPad Mini 2 در مقابل جدیدترین Nexus 7 در بازار رقابت خواهد کرد. همانطور که همه این روزها می دانند این تبلت به باریکی، عملکرد عالی و صفحه نمایش با کیفیت معروف است.


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد