عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی lg g2 ، قدرتمند ترین گوشی اندرویدی دنیا

مشخصات کلی:

طراحان G2 امید داشته اند که با تعبیه ی دکمه های فیزیکی این وسیله در پشت آن می توانند آن را در بین دیگر گوشی های اندرویدی پرچم دار متمایز جلوه دهند. از طرف دیگر G2 اولین وسیله ای است که در آمریکا از پردازنده ی فوق سریع Snapdragon 800 Qualcomm بهره می گیرد. برخورداری از چنین پردازنده ای به این معنا است که هر کاری از آن بخواهید قادر به انجامش است. به تمام اینها باید دوربین 13 مگاپیسکلی و لرزش گیر را هم اضافه کرد.
طراحی:

انتظار نداشته باشید که با کشیدن دستتان روی کناره های بدنه ی گوشی بتوانید صدا را کم یا زیاد کنید .علاوه بر این بهتر است در بالای G2 به دنبال دکمه ی روشن- خاموش نگردید. زیرا این دو دکمه در پشت گوشی تعبیه شده اند. LG اداعا می کند این طراحی نه تنها باعث متمایز شدن این گوشی در بین رقبا می شود بلکه طرز استفاده از آن با یک دست را هم راحت می کند.



محل این دکمه ها ممکن است در نگاه اول کمی عجیب باشد ولی پس از مدتی مسلما به کار با آنها عادت می کنید. این دکمه ها ارتفاع زیادی ندارند و می توان گفت با بدنه هم سطح هستند همین موضوع باعث می شود که احساس کردنشان مشکل شود با این حال همانطور که گفته شد به کار با آنها پس از مدتی عادت می کنید. ادامه نقد و بررسی در سایت منبع

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد