عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy S4 Active I9295

مقدمه :

دیگر گوشی های اندرویدی ضد آب جدید نیستند. مثلا Motorola DEFY که در سال 2010 به بازار آمد اولین نمونه ی این گوشی ها بود، پس از آن سونی اریکسون و سامسونگ با ارائه ی Xperia Active و Galaxy Xcover این رویه را ادامه دادند. با این وجود تمامی این گوشی در زمان خودشان رده متوسط به حساب می آمدند. مدت ها طول کشید تا گوشی ضد آبی روانه ی بازار شود که از لحاظ سخت افزاری هم پیشرفته باشد.

Samsung Galaxy S4 Active یک گوشی این چنینی است. این گوشی با برخورداری از عنوان IP67 در برابر آب و خیس شدن مقاوم است. درواقع این گوشی می تواند برای 30 دقیقه در عمر یک متری آی بماند بدون اینکه آسیبی به آن بخورد. جالب است که این گوشی ضد گرد و غبار هم هست. علاوه بر تمام اینها Samsung Galaxy S4 Active از سخت افزار های یک گوشی رده بالا برخوردار است. از ویژگی های کلیدی این گوشی می توان به صفحه نمایش 1080p، پردازنده ی Snapdragon 600 silicon ، دو گیگابایت RAM، باتری 2600 میلی آمپرساعت و سیستم عامل اندروید نسخه 4.2 اشاره کرد.

در مجموع Galaxy S4 Active یک گوشی متمایز است و از ویژگی هایی برخوردار است که به ندرت روی یک گوشی دیده شده اند.
طراحی :

سامسونگ از این نظر که یک طراحی را هر بار با مشخصات فنی متفاوت روانه ی بازار می کند و یک نام جدید هم برای آن انتخاب می کند معروف است. با این وجود Galaxy S4 Active شبیه به گوشی های سری Galaxy نیست. ظاهر این گوشی زیبا اما ماجراجویانه است و به همین دلیل توانست توجه ما را جلب کند.

[تصویر:  samsung_i9295_galaxy_s4_active_4.jpg]

ما در بررسی های خود از مدل خاکستری رنگ این گوشی استفاده کردیم. جنس بدنه از پلاستیک براق ساخته شده بود. این جنس برای ساخت گوشی هوشمند بسیار مناسب است زیرا مقاوم تر از فلز و شیشه است. خوشبختانه میزان اصطکاک بدنه با دست هم بسیار مطلوب است و محال است گوشی از دست سر بخورد. نمونه ی نارنجی این گوشی به دلیل تکرار یک طرح روی بدنه ی ماتش بهتر در دست جای می گیرد. سامسونگ نمونه ی آبی این گوشی را نیز به بازار عرضه کرده است.ادامه بررسیاین محصول در سایت منبع

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد