عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی تخصصی دوربین خانگی Canon PowerShot A3400 IS

مقدمه
Canon PowerShot A3400 IS دوربین دیجیتال خانگی 16 مگاپیکسلی است که از حسگر نوری CCD استفاده می کند. این دوربین قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال دارد که از 28 میلی متر شروع می شود، صفحه نمایش آن لمسی و 3 اینچی است. دکمه ی ثبت عکس یا شروع فیلم برداری لمسی است. Canon PowerShot A3400 IS می تواند با کیفیت HD فیلم برداری کند و علاوه بر دکمه Help از فوکوس خودکار لمسی نیز برخوردار است. این دوربین در رنگ های مشکی، طلایی ، قرمز یا نقره ای به بازار عرضه شده است. قابلیت Live view در این دوربین به شما امکان می دهد تا پیش از اعمال تغییرات به صورت دائم، پیش نمایش آنها را روی تصویر ببینید و بعد تصمیم بگیرید. در نگاه اول Canon PowerShot A3400 IS یکی از دوربین های کاربر پسند موجود در بازار به نظر می آید.

طرز استفاده
زمانی مدل های Canon IXUS دوربین هایی زیبا و خوش ساخت به حساب می آمدند ولی الان به نظر می رسد که Canon تمرکز و الگوی رفتاری خود در بازار را تغییر داده و تصمیم دارد دوربین هایی با ویژگی های متفاوت به بازار عرضه کند. بعضی از دوربین های جدید PowerShot مصداق این رویکرد جدید در Canon هستند. البته منظور ما دوربین های گران قیمت سری PowerShot نیست بلکه دوربین های مقرون به صرفه ی ببین و بگیر است.

جالب است که این دوربین از جلو به دلیل بدنه ی بزرگ و طراحی اش شبیه به دوربین های IXUS به نظر می رسد. رنگ قسمت لنز با بقیه ی بدنه متفاوت است. دکمه ی کوچک روشن –خاموش و دکمه ثبت تصویر در بالای دوربین قرار گرفته اند. دکمه ی نقره ای ثبت تصویر به نظر ما یکی از نقاط ضعف در طراحی این دوربین است. اگر رنگ دکمه مشکی بود حتما هماهنگی بهتری با بقیه ی دوربین می داشت.

مانند دیگر دوربین هایی که صفحه نمایش لمسی دارند عادت کردن به رابط کاربری این دوربین نیز زمان بر است. معمولا وقتی کاربر برای ثبت تصویر عجله دارد ممکن است متوجه تنظیمات مورد نظرش نشود و آنها را به دلیل سرعت واکنش رابط کاربری رد کند؛ بعضی اوقات هم پیش می آید که کاربر از سرعت کند رابط عصبی می شود و دوست دارد زودتر به ویژگی مورد نظرش برسد یا تغییرات سریعتر روی تصویر اعمال شوند.ادامه نقد و بررسی در سایت منبع


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد