عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

بررسی تخصصی تبلت Asus Transformer Pad Infinity

مقدمه

زمان عرضه ی Asus Transformer Pad Infinity TF700T و اولین تبلت ویندوز هشتی تقریبا با هم مقارن بود. جالب است که Asus با ارائه این تبلت کاری را به سرانجام رسانده است که مایکروسافت با جان و دل به دنبال انجام آن بود. هدف مشترک مایکروسافت و Asus ساختن وسیله ای بود که علاوه بر ارائه رسانه ها و محتوا بتواند رسانه یا محتوا را بسازد، منظورمان وسیله ای است که بتواند جای لپ تاپ را تاحدودی بگیرد.

کلید موفقیت Asus در این راه ، طراحی صفحه کلید فیزیکی برای تبلت بوده است. پیش از این که مایکروسافت وارد این وادی شود Asus با ارائه ی تبلت های سری Transformer Pad که مجهز به صفحه کلید فیزیکی بودند و سیستم عامل اندرویدی داشتند در این راه پیشگام بود.

حال جزییات بیشتری درباره ی Microsoft Surface و اولین موج تبلت های ویندوز هشتی می دانیم بنابراین می توانیم Transformer Pad Infinity را هم با آنها مقایسه کنیم و در این باره به یک نتیجه گیری برسیم. با این حال بهتر است عجله نکنیم و ویژگی ها را یک به یک بررسی کنیم به هرحال Transformer Pad Infinity بهترین تبلتی است که می توان در بازار امروز خرید.

طراحی

Asus Transformer Pad Infinity TF700T وسیله ای زیبا و شیک است، بدنه ی این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و طرح هایی مانند موج کج روی آن به چشم می خورد. این طرح ها برگرفته از فلسفه ی Zen است و Asus از آنها در طراحی لپ تاپ هایش نیز استفاده کرده است. قسمت پشتی بدنه تماماً از آلومینیوم ساخته شده و تنها یک نورا پلاستیکی در بالای آن تعبیه شده است. نوار پلاستیکی دوربین و فلاش LED آن را در برمی گیرد. در مجموع زیبا و خوش ساخت بودن بدنه احساس خوبی را به شما انتقال می دهد.ادامه بررسی تخصصی در سایت منبع

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد