عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

نقد و بررسی تخصصی Nokia Lumia 925

مقدمه

از زمان عرضه ی اولین گوشی Lumia ، نوکیا تلاش فراوانی در به روز کردن و پیشرفت دادن گوشی های ویندوز فونی کرده است. در هر مدل نوکیا تلاش کرده است تا مدل قبلی را ارتقا بدهد. این فرایند ارتقا دادن به صورت آهسته و پیوسته ادامه یافته و آخرین محصول این تلاش Nokia Lumia 925 نام گرفته است. این گوشی هوشمند ساخته شده تا تجربه ی متفاوتی را در اختیار کاربر قرار دهد که البته ظاهر پلاستیکی اش نمی تواند مانعی در این راه به حساب بیاید.

نمی توان گفت که Lumia 925 مدل به روز شده ی Lumia 920 است زیرا این گوشی جدید از ویژگی های بسیار بالاتری نسبت به Lumia 920 برخوردار است برای مثال طراحی زیباتر ، دوربین بهتر و صفحه نمایش AMOLED دارد. در صورت خواندن ادامه ی این متن متوجه ی تفاوت های چشم گیر Lumia 925 و Lumia 920 خواهید شد. Lumia 925 ویندوز فونی به راحتی می تواند جایگزین گوشی های رده ی بالای اندرویدی یا iPhone شود.



طراحی

طراحی گوشی Nokia Lumia 925 حرف های زیادی برای گفتن دارد زیرا طراحی مدل های قبلی Lumia ظاهری نسبتا ساده اما خوب داشتند، در واقع چیز خاصی نمی شد در باره ی طراحی آنها گفت. بیشتر آنها ضخیم و سنگین بودند و از پلاستیک با کیفیت ساخته شده بودند. با این وجود نوکیا در Lumia 925 تلاش کرده است تا سطح بالاتری از طراحی را به نمایش بگذارد به همین دلیل از عناصر کوچک زیبایی برای جذاب کردن ظاهر گوشی استفاده کرده است. نوکیا قابی آلومینیومی طراحی کرده که بدنه را احاطه کرده است، این نوار فلزی زیبایی و جذابیت خاصی به گوشی بخشیده است. قسمت پشتی بدنه ی گوشی از جنس پلی کربنات ساخته شده است. کیفیت مواد پلی کربناتی در مجموع متوسط به نظر می رسد.ادامه نقد و بررسی در سایت منبع


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد