عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

HTC از Butterfly S رونمایی کرد

از Butterfly S در تایپه رونمایی شد. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی دارد و قرار است جایگزین گوشی های قبلی Butterfly  شود. این گوشی دارای ویژگی هایی است که آن را بر پرچم دار شرکت تایوانی HTC ارجحیت می دهد.


ابعاد تصویر روی این صفحه نمایش 5 اینچی 1920 در 1080 پیکسل است. پردازنده ی Butterfly S معادل 1.9 گیگاهرتز ، چهار هسته ای  و از نوع Qualcomm Snapdragon 600 است. با افزودن کارت حافظه هم می شود حافظه ی گوشی را تا 64 گیگابایت افزایش داد. از ویژگی های ارتباطی این گوشی می توان به 802.11 a/ac/b/g/n wi-Fi، Bluetooth 4.0، NFC، GPS و infrared blaster اشاره کرد.


مهم ترین ویژگی های Butterfly S دوربین، بلندگوها و باتری آن است. دوربین 4 مگاپیکسلی Butterfly S مانند HTC One از نوع UltraPixel است و می تواند از عکاسی سریع HTC Zoe پشتیبانی کند. دوربین جلویی گوشی هم 2.1 مگاپیکسلی است و زاویه ی گسترده ای را پشتیبانی می کند. بلندگوهای گوشی از همان نوعی هستند که در HTC One دیده می شود و از ویژگی BoomSound جلویی برخوردار هستند. باتری Butterfly S بزرگ و 3200 میلی آمپر ساعتی است که گفته می شود در صورت اجرای پیوسته ی موسیقی برای 3.5 روز دوام می آورد.


Butterfly S در رنگ های سفید، خاکستری و قرمز به بازار آمده است. قیمت و موجود بودن این گوشی در بازار کشورهای متخلف متغیر است.


منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد