عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

عصر دیجیتال

اطلاعات بروز و تخصصی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال و... در وب سایت www.asrdigital.ir

این کالا موبایل است یا دوربین دیجیتال خانگی

سونی و نوکیا ، سامسونگ را مورد تهاجم شایعات قرار می دادند و ادعا می کردند که این شرکت به دنبال احیای موقعیت خوب گوشی هایی در بازار کنونی است که مجهز به دوربین های قوی هستند. حالا سامسونگ که در هر بخش بازار موبایل دنیا محصولاتی برای ارائه دارد و تصمیم گرفته تا این دو شرکت را با محصولی جدید شکست بدهد. این محصول جدید Galaxy S4 Zoom نام دارد.

[تصویر:  samsung_galaxy_s4_zoom_1.jpg]
برخلاف پرچم داران سامسونگ Galaxy S4 Zoom قبل از این که یک گوشی هوشمند باشد یک دوربین مجهز است. ایده ی این گوشی زمانی در سامسونگ به وجود آمد که دوربین اندرویدی 16 مگاپیکسلی Galaxy به بازار آمد. این دوربین از ارتباط سلولی برای انتقال داده ها نیز پشتیبانی می کرد. S4 Zoom از نظر طراحی ظاهری ، برخورداری از حسگر 16 مگاپیکسلی و فلاش Xenon بسیار به این دوربین شباهت دارد. با این تفاوت که زوم دوربین گلکسی 21x بود ولی زوم این گوشی 10x است.
زوم دوربین گوشی به منظور کنترل بهتر ابعاد و اندازه ی عکس ها ، کمتر در نظر گرفته شده است. S4 Zoom اولین گوشی در بازار است که از لحاظ تئوری می تواند تا 10 برابر زوم کند. ولی باید دید که آیا سامسونگ واقعاً در تولید یک گوشی- دوربین موفق بوده یا تنها کاری که انجام داده ارائه ی یک دوربین بوده که می تواند بعضی از کارکردهای گوشی را نیز انجام دهد؟ اطلاعات تکمیلی در سایت منبع

منبع : فروشگاه اینترنتی عصر دیجیتال (نقد و بررسی تخصصی و اخبار موبایل ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، لپ تاپ و ...)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد